Roadtrip med toåring

Categories G Reise og ferie

Vi har prøvd litt forskjellige løsninger når det kommer til å kjøre den åttetimer lange turen til pappa i innlandet. Og denne gangen prøvde vi å kjøre på kvelden, slik at Miriam kunne sove mesteparten av turen. Hun sovnet ikke før i titida (to timer senere enn vanlig), men faktisk gikk det nokså godt allikevel. Hun sov mesteparten av turen etter det, og da vi var fremme i firetida om morgenen, sovnet hun med en gang jeg la henne i senga si igjen.

Jeg fikk ikke sovet så mye som jeg hadde planer om på kjøreturen. Men heldigvis ble det ikke morgen før i 8-9 tida neste morgen, så jeg fikk noen timer på øyet jeg også. (Thomas fikk sove litt lenger, siden han hadde kjørt hele veien). 

Sjelden vi ser solnedganger nå for tida 🙂 Spesielt jeg som er A-menneske!

Veien hjem igjen reiste vi på dagtid. Men det kan jeg ta i et annet innlegg. Nå venter masse bilder fra ferien vår hos pappa på Stavsjø 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *