Resteprosjekter i systua

Categories A Hobby

Det blir stadig noen stoffrester som lagrer seg opp. Alt i fra små til bittesmå biter. Jeg pleier ikke å kaste noe, men har en stor boks hver til fast stoff og jersey-biter. Og en sekk til de aller minste bitene (Som kan brukes til f.eks. fyllmasse). For en liten stund siden klippet jeg opp en hel haug med småbiter og sydde ammeinnleggene ovenfor. For å sy 6 ammeinnlegg brukte jeg 24 biter (4 lag på hvert). Så der ble mange rester nyttegjort! Det vil si; ullen jeg har innerst var ikke rester, da. Men det gjør dem veldig gode å bruke.

I tillegg fikk jeg brukt opp resten av to stoffer (nedenfor) som akkurat rakk til en nyfødtlue og smikke. Det føles godt å nyttegjøre seg av rester og det jeg ikke kan bruke selv, kan jeg gi bort i gaver 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *