Nysydd topp med twist

Categories A Hobby

Jeg har vært litt på utkikk etter et mønster som dette. Jeg synes twisten på midten er veldig kledelig. Så da jeg kom over gratismønsteret Ulyssia, måtte jeg prøve å sy det!
Men det skulle vise seg å bli litt vanskelig å få til den siste twisten, siden det ikke er med syveiledning. Spurte flere erfarne syfolk, før jeg heldigvis fikk hjelp på sykurset med Stina Smith!  Hvis du vil sy denne, bør du være obs på at størrelsene er litt små (franske), så vurder å gå opp en eller to. Jeg la også til en del i lengden da jeg laget nr. 2.

Hvis noen ønsker en syveiledning, kan jeg legge ut etterhvert… Måtte filme fremgangsmåten på hvordan twisten skal sys, så jeg ikke glemmer det senere. Noen interesse for det? 

Denne ble jo litt for liten, så jeg startet med en gang på nummer to. Resultatet kommer på bloggen etterhvert 🙂

1 kommentar

1 thought on “Nysydd topp med twist

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *