Nysydd bluse

Categories A Hobby

Dette stoffet har jeg hatt liggende lenge. Jeg fant det en gang på et loppemarked, og fikk det veldig billig. Men så har jeg vært veldig usikker på hva jeg skal sy av det til nå.

 

En slik sirkeltopp er noe av det enkleste du kan sy uten mønster. Jeg har sydd en før, og egentlig tenkt lenge at jeg burde lage meg flere slike. Nå ble i hvert fall denne til for en god stund siden. Og jeg har brukt den flere ganger før det ble for kaldt (nå er det ullgensere som gjelder, og mer strikking enn sying atm).

 

Merker at det er veldig kjekt å sy noen klær til meg selv innimellom. Jeg shopper vanvittig lite klær til meg selv, så det er kjekt med noen nykommere i klesskapet 😉
Akkurat nå driver jeg å jobber med en høstkjole (ja, treigt, jeg vet) som jeg har veldig tro på. Men det er vanskelig å finne sytid. Det gikk akkurat opp for meg at jeg ikke har sydd noen ting i november!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *