Nysydd bluse

Categories A Hobby

 

Denne blusen er sydd fra boka Nostalgisk søm, som jeg har hatt lenge. Det er første plagget jeg har somlet meg til å sy fra boka, og den heter “Margeritt bluse”. Oppskriften var ganske vanskelig å forstå (mange hull man må fylle inn selv), så anbefales ikke for folk som ikke har sydd så mye før. Men resultatet ble veldig fint! Denne er sikkert nydelig i hvitt også 🙂

 

Miriam hadde feiret 17.mai i barnehagen før vi tok disse bildene 🙂

Jeg hadde egentlig trodd blusen skulle være større i størrelsen (siden det stod noe om det i forordet til boka), men den passet egentlig perfekt nå, sydd i 98, som er Miriams neste størrelse. Så ikke vet jeg `:) 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *