Muntrer opp meg selv…

Categories B opplevelser og hverdagsliv, C Hus, hjem og hage

 

 

Jeg ligger på sofaen mens regnet sildrer ned ute. Jeg leste nettopp blogginnlegget mitt “magiske dager” og det slo meg hvor annerledes jeg føler meg i dag. I dag føler jeg meg ikke fresh eller full av energi. Jeg har ingen planer, og det er jeg glad for. Humøret er ikke på topp, men jeg er ikke trøtt nok til å sove heller. Og jeg minner meg selv på at det er sunt med noen “hviledager” innimellom også. En tid for å være glad, og en tid for å være trist og alt det der. I dag er ikke den beste. Men jeg samler krefter til en bedre dag i morgen, og muntrer opp meg selv med litt fargesprakende skatter fra hagen…

 

 

 

Hagesplittblomstene (aka min nye favoritt-sommerblomst) blomstrer i alle sjatteringer av rosa. Plommetreet har kart. Bringebær, jordbær og rips begynner å bli modne.

 

I åkeren vokser poteter og kålsorter villig (utenom de sneglene har “gjort kål på” (pun intended))

 

 

 

Minner deg også på å finne glede i enkle ting. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *