Okeej, det har blitt mange småturer i det siste og nå kommer et lite samleinnlegg for noen a de bildene som var verdt å dele!

Jeg var på pokemon-jakt tur med Anders og to kamerater!

Jeg og Caroline sjekket ut den nye dagsturhytta i Sokndal!

Og fant en ny sti ned fra Åmotfjellet!

Jeg og gjengen min var på grilltur på Nesvåg med Anders og Jake (som var på besøk fra England).

Nydelig vær i slutten av mars!

Vi gikk også til Nesvåghålo, men måtte dessverre snu før vi var fremme. Det var nok en litt for ambisiøs tur med en trøtt nesten-treåring…

Jeg og Miriam har også hatt noen turer i nærområdet. For eksempel til Trollskogen, som bare er en timinutters tusletur (uten barn), men blir et timelangt eventyr (minst) når man har med en nysgjerrig gullunge!

Her var det SÅÅ mange kongler!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *