Mer smått på vei?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Vi har planlagt det ganske lenge, egentlig. Og til våren skal vi begynne å prøve! Da ligger egentlig alt til rette. Rett før sommerferien, når man har god tid. Alderen må vel passe ganske godt, og det skal ikke være noe galt med helsa. Så til våren har vi altså tenkt å prøve å få vårt første valpekull!

Jeg har alltid hatt lyst til å få valper. Men den forrige hunden vår, Chessie, hadde en øyesykdom. Nå er Ninja klarert frisk og fit til oppgaven,  og jeg er i full gang med å lete etter den riktige hannhunden. Men det er en oppgave som viser seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd. Så hvis noen kjenner en kjekk storpuddelhann på sør/vestlandet er jeg glad for tips 😀 Det viser seg at “alle” avlsdyr bor i Oslo eller lengre bort…

Men jeg kan ikke la være å glede meg. Tenk å få valper i sommerferien, når jeg har allverdens med tid, og Miriam er litt over året… Jeg tror det blir helt fantastisk 😀

Bildene er forresten Ninja, en uke før vi hentet henne. Vi var innom på besøk, og ble umiddelbart forelsket i den lille bitemaskinen <3

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *