Lysere glimt og stolt av meg selv

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Når dagene blir lysere, stiger humøret, det blir lettere å komme seg ut, og flere øyeblikk å fotografere. Her fanget jeg et vakkert øyeblikk av solnedgangen i Jøssingfjord.

 

Og så må jeg bare si at jeg er utrolig stolt av meg selv! For nå har jeg jobbet godt med nyttårsforsettene mine. På fire uker gikk jeg ned 2,5 kg (!!!). Jeg har begynt å trene på treningssenter (så ulikt meg!), men joggingen ligger enda på vent… eller i dvale… :PI hvert fall ser det ut til at jeg klarer noe riktig, og det er en utrolig god følelse! Spesielt etter å ha stått stille (vektmessig) siden fødselen til nyttår…

Vektmålet er 10kg ned i første omgang, og da er det utrolig gøy å ha kommet en fjerdedel av veien. Nå gleder jeg meg allerede til neste veie-dag, fordi jeg ser frem til å komme enda nærmere målet.

 

Men i dag er det lørdag, og en dag i uka har vi lov til å kose oss! Så i kveld ser jeg og Thomas serie, spiser chips og sjokolade, og slapper av etter en slitsom uke. God helg!

 

1 kommentar

1 thought on “Lysere glimt og stolt av meg selv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *