Litt av hvert

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det blir ikke mye fotografering for tiden. Jeg ønsker meg virkelig et nytt kamera! Men nytt i år er i hvert fall dette koselige fuglehuset hvor vi har mange gjester 🙂

Nå nærmer vi oss jul med stormskritt. Jeg er i gang med å sy de siste julegavene. På bildet fikk Miriam en hjemmesydd julesokk  med navnet sitt på – den er hun veldig stolt av! Men nå skal den gjemmes bort til 1. juledag.

 

Utenom jobb og barnehage føler jeg at tiden forsvinner veldig fort. Jeg må stadig prioritere, og rekker bare en brøkdel av det jeg ønsker. Denne helga har tiden gått til mye jobbing i planteskolen. Det gir god julestemning, og litt ekstra penger i “kassa” 🙂

 

Hobby får jeg ikke nok tid til for tiden, men håper det kommer seg nå som det nærmer seg ferie og ting roer seg på jobb. Jeg har som alltid mange hobbyplaner på tapetet 🙂

 

Litt tur blir det også i blant. Disse bildene er fra Solbjørgsnipa i Bjerkreim. Det var en kjølig men nydelig dag i slutten av november. 

 

Det er alltid så deilig å komme seg ut i naturen! På denne tiden av året blir det alt for lite av det, og jeg savner å gå turer i skog og mark.

 

Caroline er et supert turfølge!

 

I morgen er det søndag, og jeg har ingen spesifikke planer. Det blir deilig å ta dagen litt som den kommer, og ha muligheten til å gjøre noe i dagslys 🙂

l

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *