Late feriedager

Categories G Reise og ferie

Siden vi er så fri i år (jeg i permisjon, og mannen med eget firma), valgte vi å ta juleferien tidlig. Da blir det mindre stress i desember, og mer kos i november! Og uken hos pappa i Hedmark har vært helt herlig. Jeg har spilt The Sims (såå gøy! Og det har jeg ikke gjort på mange år!), sittet mye, besøkt besteforeldre mye, og slappet av enormt mye. Men babyen holder oss jo litt i aktivitet.

 

Jeg tror det er sunt med noen heelt late dager innimellom. (Kanskje litt uheldig at de kom akkurat da jeg hadde startet et nytt og sunnere liv. Men, men). Nå er det i hvert fall tilbake til vante omgivelser; hobby, jobb, turgåing, og kanskje jeg til og med skal driste meg til å si trening?

Nei, det var kanskje litt for optimistisk…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *