Inne i førjulstiden

Categories K Blogg

Etter omtrent en måned uten at bildeopplastingen har fungert, har jeg nå endelig fått fikset innstillingene på pcen min igjen, så det blir litt lettere å laste opp bilder. Så nå ligger jeg vel mer etter en noensinne med å dele bilder og historier med dere. Men, men 🙂

 

Året går mot slutten, jeg har startet på eksamenslesing, Miriam storkoser seg i barnehagen, og Thomas jobber litt her og litt der.  Og selv om det virker som om “alle” er superklare for at 2020 skal være ferdig, synes jeg det har vært et fint år. Vi har vært heldige 🙂

Enda har vi mye godt i vente, og mye som skal gjøres. Fokus nå om dagene (utenom eksamen) er adventskalender, julegaver, og å sende julekort. Masse kos, med andre ord 🙂
Ønsker alle en nydelig førjulstid!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *