Hver morgen dyppet min søster brystene i isvann for å bli pen

Categories H bok

 

Hver morgen dyppet min søster brystene i isvann for å bli pen

Boktittel: Hver morgen dyppet min søster brystene i isvann for å bli pen

 

Forfatter: Bjørn Sortland

 

Innhold: Mariam er 17 år og hodestups forelsket da krigen bryter ut i Syria. Vi følger henne gjennom tap og flukt mot verdens beste land: Norge.

Min Mening: En lettlest og velskrevet bok. Det eneste jeg ikke likte, var utsiden og tittelen som ikke virker til å ha noe å gjøre med resten. Jeg hørte boka som lydbok, og synes den sluttet  veldig brått, men usikker på om det var en feil med innspillingen, eller om boka faktisk er sånn. Noen som har lest den, og husker hvordan den sluttet?

Terningkast: 5. Anbefales for både unge og voksne.  Du får både en spennende historie og en større forståelse for de som har flyktet fra krig.

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *