Husmorferie

Categories G Reise og ferie

Min første helg borte alene etter at jeg ble mor. Det føltes utrolig godt! Jeg reiste til Kristiansand, og deretter til Flekkerøy for å besøke ei venninne.

Jeg hadde aldri vært på øya før, og ble positivt overrasket over hvor vakkert det var overalt!

Froskebaby 🙂

Etter en liten tur, avsluttet vi dagen med et kveldsbad i sjøen. Jeg var superpysete i “det skumle sjøvannet,” men kom uti til slutt.
Dessverre var solnedgangen på motsatt side av øya 🙂

Lørdags morgen fikk vi en tur ut til fyret.

Nydelig natur underveis!

Urutinert nok, klarte jeg å glemme å ta bilde av selve fyret-  med unntak av dette (litt for nære) nærbildet…

Men jeg kan ikke klage. Det var deilig å være litt borte hjemmefra, og gå noen nye turer. For at dette innlegget ikke skal bli altfor langt, stopper jeg her, og lager et innlegg til om resten av jentehelga mi.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *