Høsten er her for fullt, og vi er syke hele gjengen. Tror vi har fått skikkelig influensa, for det er sjelden jeg er så dårlig så lenge (er vel på 5.dagen nå).

 

Miriam har heldigvis begynt å bli bedre, men jeg har enda en antydning til feber (jeg som aldri har feber!), og en grusom hoste innimellom… 

 

I dette innlegget har jeg samlet litt høstbilder. Det har blitt noen turer i høst, selv om det virkelig ikke er så mange som jeg hadde håpt og egentlig har lyst til. Kjekt at Caroline er så flink til å få meg med ut i skog og mark 🙂 

Og nå som jeg sitter inne for ørtende dag og er syk og slapp, er det i hvert fall en liten trøst å se på fargerike høstbilder  og minnes hvordan det føles å være frisk 😛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *