Ble noen lysglimt på høsten – som måtte nytes til det fulle.

I hagen var det fremdeles blomsterfest helt til november! Ingen tvil om at jeg skal så lodnesolhatt til neste år også <3

Syrinhortensiaen vi fikk til Thomas sin bursdag blomstret endelig i september.

Jeg hadde to nydelige georginer som blomstret. Er spent på om jeg klarer å dele dem til neste år, så jeg får enda flere!

Rosene vokser og blir finere og finere. Denne fylte skjønnheten heter Gertrude Jekyll. ‘

Godt å ha god hjelp til vanning 🙂

Solsikkene kom ut alt for sent, og fikk nesten ikke blomstret før frosten kom… Neste år skal jeg være litt kjappere!

Samuel ble født 🙂

Miriam fikk dreisen på balansesykkelen.

Vi nyter å komme oss ut med venner!

Jeg tapte et veddemål…

Og gikk mange fine turer med Caroline 🙂

 

Hva var dine høst-høydepunkt?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *