Hjemmesydd: Fuglekjolen

Categories A Hobby

Jeg kjente plutselig at det var altfor lenge siden jeg hadde sydd noe til meg selv! Og siden jeg elsker å gå med kjole, ble det fort en kjole 🙂 Fuglestoffet kjøpte jeg på tilbud en stund før jul, men jeg er ikke så glad i gå kledd i helt svart. Så jeg fant ut at jeg ville kombinere med et annet stoff jeg fant i hylla. Med et hjemmelaget vinyltrykk av en fugl, ble jeg svært fornøyd med min nye fuglekjole 🙂

Mønsteret jeg brukte er “jerseykjole med sving” av Ida Victoria. Jeg har bare lagt til et “belte” i livet. Jeg elsker kjoler med lommer, så denne har ekstra dype, gode lommer.

Hva syns du?

 

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hjemmesydd: Fuglekjolen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *