Hjemmesydd bikini

Categories A Hobby

 

Nå har jeg sydd meg bikini også. Det måtte jo nesten bare bli slik, fordi jeg hadde toppen allerede (det er egentlig en treningstopp, men den kan fint brukes til bading, og da får jeg vist den frem også!). Dessuten var det mer stoff igjen etter tightsen og sportsbh’en. Har enda ikke fått badet med denne, men jeg gleder meg til å teste den! Dette er forøvrig den andre bikinien jeg har sydd. Den første kan du se HER. Jeg har brukt samme (selvtegnede) mønster til trusa.

I det siste har jeg hatt en god sy-periode, så det vil komme flere syinnlegg fremover!
For dere som er over snittet interessert, kan dere følge SyKontoen på instagram. Der legger jeg ut alt jeg syr først.. 🙂

Jeg koser meg med å være kreativ, og skape noe! Det er noe av det beste med ferie, at man får tid til sånt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *