Hjemmesydd barselgave

Categories A Hobby

Jeg likte så godt bodykjolen jeg sydde til Miriam i dette stoffet, så jeg ville bruke restene til en gave til ei lita prinsesse som nylig kom til verden. Det var akkurat ikke nok til skjørt, så det ble body uten kjole. Men kjekt at jeg fikk til såpass av resten på ca en meter med stoff 🙂 Sydde i en litt større størrelse. For jeg synes det var gøy at jeg fikk klær i litt forskjellige størrelser, slik at jeg har noe nytt nå også, når Miriam nærmer seg året. 

 

Oppskriften til denne finner du i boka Sy selv av Stine Skoli Ommedal. Jeg har planer om å sy flere slike i nærmeste fremtid 🙂 Bl.a. en lignende i grønn til Miriam (med bluse i tillegg), en kjolebody på bestilling, og en kjole til M av restene fra mitt siste ego-prosjekt: Vårbluse.  

Men det er jammen ikke lett å få gjort mye sying med alt dette fine været 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *