Himmelen

Categories H bok

“En overraskende reise.”

 

Boktittel: Himmelen

 

Forfatter: James D. Woodford og Thom Gardner

 

Innhold: James var en pragmatisk pilot som levde livet, før han havnet i en ulykke, og fikk se himmelen. Opplevelsen forandret både ham, folk rundt ham, og hvordan han ser på livet.

Min mening: Jeg må starte med å si at jeg er skeptisk til sånne himmelfortellinger. Vet ikke helt om jeg tror på dem; selv om jeg tror fullt og fast på himmelen. Men ok. Ellers er boka skremmende lik en jeg leste for en stund siden; en flytur til evigheten.  Den er lett å lese, er tilsynelatende bibelsk, og minner meg på å tenke på livet etter døden; og at det er mye å glede seg til! Så hvis man ser på det positive, er den absolutt verdt å lese. Men jeg anbefaler å ta alle sånne historier med en klype salt, og sjekke alt med Guds Ord.

 

BildeKilde

Terningkast: 3. 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *