Hagen i mai

Categories C Hus, hjem og hage

Magnoliaen nådde nye høyder i år! Og den som hadde omtrent tre blomster i fjor, hadde i år over 20! Et virkelig høydepunkt i begynnelsen av mai…

De fylte hvitveisene kom opp i år også, selv om de ikke har spredd seg så mye som jeg skulle ønske..

Gyvelen som noen skulle kaste for to år siden har blitt knallfin, og har blomstret i mesteparten av mai.

Jeg har fått blomst på noen få av Sinniaene jeg sådde i vår. Enda er det mange som bare har knupper, så jeg er spent på hvilke flere farger som vil åpenbare seg 🙂

Valmuen jeg sådde i fjor har kommet opp igjen (staude). Spent på blomstringen!

Gudeblomsten vokser seg større for hvert år. Også den har rekordmange blomster. Staudebedet generelt har også rekordmye ugress xD

 

Rhododendron, perlebusk og Rabarbra i midten 🙂

Syrinen vår

Klokkeranke sådd selv – begynner å bli flott!

Drivhuset er fullt av selvsådde småspirer (og lus). Veldig glad for at Thomas har bygget det 🙂 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *