Hageglimt fra mai

Categories C Hus, hjem og hage

Mai forsvant så fort. Men jeg har samlet meg opp noen fargerike glimt fra hagen den siste måneden. Nyt det 🙂

 

 

Perlebusken ble helt nydelig i år!

 

Vi har plantet jordbær i tre lange urner. Gleder meg til å spise! Og i år skal ikke sneglene få førsteretten…

 

Jeg har prøvd å ikke kjøpe så mye blomster i år, men heller så dem (mye billigere, og litt gøyere).. Men den oransje nemesiaen i midten her, måtte jeg bare kjøpe! Etterhvert skal jeg nok fjerne stemoren, og heller plante noe annet rundt. Men de står enda så fint at jeg ikke har hjertet til å fjerne dem…

 

Rhododendronen er nydelig i år som alltid. Og vi har mye humlebesøk i hagen.

 

Også syrin stortrives hos oss. Vi har et stort, lille tre, og en nokså stor hvit busk…

 

 

Nå gleder jeg meg til alle de flotte blomstene som vil komme i juni! For ikke å snakke om alle godsakene vi har plantet i åkeren i år 🙂

 

Er det flere som nyter hage på denne årstiden?

1 kommentar

1 thought on “Hageglimt fra mai

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *