Friluftsliv i slutten av februar

Categories E Natur og Turer

Hver celle i kroppen min gleder seg over at vi går mot lysere og varmere tider! Jeg nyter hver dag med fint vær som jeg tilbringer ute. Det gjør virkelig Ninja også!

Her var vi på topptur (selv om bi aldri kom helt til topps) med lillebror.

I dag har det også vært fint vær, men jeg har dessverre ikke vært på tur. Allikevel fikk jeg kost meg litt i hagen, og slappet av litt hjemme. Det er ikke dumt, det heller! 

Sandbekk er et nydelig sted å gå tur! Naturen er så variert og vakker her!

Ninja med bustefjes rett før vårklippen! (Nå er hun klippet, og ser mye mer “puddel” ut :))

Noen av turene våre går bare 100 meter fra huset; ned til endene. Men det skal egentlig ikke mer til.

Både endene og Miriam blir glade!

Jeg har også gått noen fine turer med Caroline i år! Det er alltid veldig kjekt 🙂

Avslutter med en morgenutsikt fra stuevinduet. Vi er virkelig heldige med utsikten her 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *