Flere turer

Categories E Natur og Turer

 

Blå himmel må være en av de beste medisinene mot latskap og trøtthet! Nå har vi hatt mye av det, og jeg prøver å komme meg ut så mye som mulig.

 

På en tur rundt Hanaberg, var jeg og Charlotte så heldige å få hilse på noen skjønne valper <3

 

Jeg og Anders har et mål om å gå mest mulig toppturer i år, og her fikk vi gått til Fladen. En veldig kort, men veldig bratt tur.

 

Da vi var nesten på toppen, ble det rett og slett for bratt for Ninja (veien er planker, og hun bare skled), så vi måtte snu med henne, og fikk nesten en dobbel tur. Så da ble det ganske så langt allikevel xD

 

Nydelig utsikt over Jøssingfjord på toppen! Nå har vi gått fire ulike toppturer (til fem topper) i Jøssingfjord. Dette er virkelig en perle for turelskere 🙂

Gleder meg til neste tur 🙂 Kanskje får vi til en allerede i morgen!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *