Fem gode ting, og noen dårlige

Categories B opplevelser og hverdagsliv
  1. Været har vært nydelig i dag (altså, mellom vindkastene fikk jeg lyst å kaste genseren, og ta sommeren på forskudd), og det er meldt fint flere dager fremover.
  2. Nå har jeg gjennomført ei treningsøkt, og gått tur i dag. Så jeg har god samvittighet, og gleder meg til litt serie med mannen i kveld.
  3. Våren er jo bare til å bli glad av! Lengre, lysere dager, mer og mer titter opp i hagen, og temperaturen ute blir stadig mer behagelig.
  4. Jeg fikk lønn i går. Det er alltid godt. Og spesielt da dette var en ekstra god lønning, siden jeg fikk for lite forrige måned.
  5. Miriam er så flink! Jeg må bare få det ut! Nå går hun jaggumeg. Så nå har vi kjøpt de første skoene, og alt er bare utrolig stas. 

Og så var det de dårlige. For man skal jo skrive litt balansert, og det er viktig å ikke lage et glansbilde av livet og alt det der.

  1. Huset ser ut som en søppelplass. Det er rot på alle flater (kun gulvet vi faktisk kan se). Ingen av oss er særlig motivert for husarbeid for tida.
  2. Corona gjør at vi ikke kan treffe alle vennene som er hjemme nå.
  3. Corona generelt.
  4. Jeg kommer ikke på mer, og gidder ikke prøve mer heller. Men nå skal jeg koke meg en deilig kopp te til serie-tittingen (vi holder på med Homeland på netflix).
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *