Etter en uke i permisjon

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Hva uka har blitt brukt til: 

Jeg har fått med meg litt sosiale arrangementer; internasjonal kveld, kommunefest, og to møter i menigheten denne helga. Det har ikke blitt så mye tid til hobby som jeg hadde trodd, men jeg har prioritert litt studier hver dag. Nå er jeg i gang med repetisjon og eksamenslesing. Er litt demotiverende at jeg ikke vet om jeg får ta eksamen nå en gang (siden den er fem dager etter termin). Men litt leser jeg i hvert fall… Har også gått litt på besøk til familie, sett litt serier med mannen, og prøvd å holde styr på huset(ikke helt vellykket).

 

Babyforberedelser:

Vi har omtrent fått ferdig barnerommet nå, og det er SÅÅ fint! Skal legge ut før/etter-bilder så snart vi får tatt noen… I tillegg driver jeg å vasker klær, og har oppdaget at vi helt sikkert har alt for mye til LilleBaby, så det spørs om vi får brukt alt. Resten av “tingene” vi trenger, begynner jeg å få kontrollen på. Stolen er i bilen, fødebaggen er pakket (omsider), og nå er det egentlig bare jeg og Baby som må bli klare 😛

 

Planer for videre permisjon: 

I teorien er det enda et par uker igjen med permisjon før Baby kommer. Og de skal jeg prøve å benytte til noe konstruktivt. Siden jeg ikke klarer å gå så mye hver dag, blir det nok en del lesing. Jeg har lyst til å bli bedre til å lage mat. Jeg har lyst til å bruke mer tid med bibelen. Og så må jeg prøve å ikke gomle i meg alt for mye søtsaker. Det begynner å bli et problem -.-

Ønsk meg en god rugetid 🙂 Så ønsker jeg deg noen nydelige maidager!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *