Et mikroeventyr!

Categories E Natur og Turer, K Blogg

For ikke så lenge siden leste jeg boka Microadventures, og ble litt inspirert til å bli mer eventylysten av meg. Det har nok enda ikke resultert i noen overnattingstur, men dette var i hvert fall et skritt i riktig retning.

For bak huset vårt er det en haug. Og denne haugen har jeg ikke vært på så mange ganger, siden den ene naboen er veldig glad i privatliv, og man må mer eller mindre gå gjennom innkjørselen hans for å komme inn i skogen. I hvert fall fant jeg ut at det var på tide å trosse sint nabo litt, og snek meg inn i skogen sammen med lillebror…

En skog med hvitveis og solglimt årenbarte seg.

Etter å ha gått et lite stykke, oppdaget vi et nettverk av revehi. Det var veldig spennende både for mennesker og hund 🙂

 

Vi nøyt den relativt urørte naturen mens vi utforsket skogen…

 

På toppen fikk vi utsikt til andre siden av elva. Mye flott utsikt for “strevet” – og et helt lite eventyr gjennomført på en liten halvtime, rett bak huset mitt 🙂   

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *