Er det noen der ute?

Categories K Blogg

Etter at blogg.no la om systemene sine, har blogglysten dalt. For det første ser jeg ikke lenger statistikken min – så jeg har ikke peiling på hvor mange som er innom. Det føles som å skrive til en vegg. Spesielt kombinert med at det er null kommentarer. I tillegg får jeg ikke til å legge inn headeren min, eller gjøre NOENTING med designet… Har til og med sendt mail til support, uten å få svar eller hjelp…

Allikevel har jeg ikke lyst til å gi meg. Jeg har blogget siden 2009. Bloggen er på en måte en del av meg, og måten jeg uttrykker meg på. Men for at jeg kanskje skal få motivasjon til å skrive litt bedre igjen; ikke bare poste bilder av ferdigsydd og ferdiglest, hadde jeg blitt kjempe-super-glad om du ville slenge inn en liten kommentar. Bare så jeg vet at det er noen der ute.

3 kommentarer

3 thoughts on “Er det noen der ute?

  1. Hei Ingrid!
    Jeg har lest bloggen din siden starten. Din blogg har vært viktig for meg i troen min. Kristne var ikke så fremtredende som de er i dag slik som podcast, youtube og sider som itro og snakkomtro. Så kategorien “Tanker, tro og filosofi” har vært så inspirerende å lese! Du var den første bloggen jeg leste og vil alltid ha et spesielt plass i hjertet mitt. Hvis du fortsatt finner glede i blogge, fortsett å blogg! Og vit at den når flere enn du tror. Jeg er ikke typen til å kommentere, og jeg er sikker på at det er mange andre som har blitt berørt og inspirert av det du har skrevet men som heller ikke skriver kommentar. Så det var bra du oppfordret til å skrive kommentar slik at jeg ble motivert til å fortelle deg at bloggen din er viktig! Gud velsigne deg og din blogg!

    – Rebecca, 22 år

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *