En blanding av miniferie og å gå på skolen

Categories G Reise og ferie

I helga skal jeg på LED i Oslo. Og jeg bytter mellom på å glede meg til alle taler, all input, og  sosiale øyeblikk, for så å grue meg litt til å sitte stille og lytte i fire dager i strekk (selv om to av dagene er mest kjøring for å komme att og fram). Uansett er det nok positivt at jeg skal være mye sittende i helga, for nå har jeg kjent bekkenløsningen litt for godt de siste to dagene…

Bilderesultat for oslo convention centre

BildeKilde

Konferansen skal holdes på Oslo Convention Centre. Jeg og Thomas skal bo i koselige små hytter med andre fra ungdomsstyret, og det kommer til å være ledere fra hele pinsebevegelsen i Norge til stede. Slike konferanser er alltid veldig inspirerende, så det gleder jeg meg til.

I dag blir kjøre-dag, så nå har jeg pakket godt med både heklesaker, bøker, pensumlesing, lydbok, podcaster og snacks. Her er det ingen tid til å kjede seg xD

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *