DIY truser laget av restestoff

Categories A Hobby

Sist jeg sydde, klippet jeg opp stoff til fire truser. Jeg bruker ikke alle de samme trusene nå som gravid, som jeg bruker ellers. Så da dukket det opp et lite behov for noe nytt. Dette er en fin måte å bruke opp rester av stretch-stoff. Trusene består av tre deler, pluss blonder eller strikk i sidene. Den rosa har fire stoffbiter; den laget jeg ekstra høy, så den går litt over magen også. Den er utrolig behagelig å gå med!

Et litt gøy prosjekt som også blir en nyttig bruk av smårester.

Ble de ikke ganske søte? Den fjerde tok jeg visst ikke bilde av, fordi jeg prøvde den på med en gang. Så den er på vask.. Men den er svart og hvit 🙂

 

De siste ukene har det blitt lite hobby. Jeg blir veldig vond i ryggen av å sitte med symaskinen. Jeg kunne nok ha strikket, men har ikke funnet noe prosjekt jeg har lyst til å begynne på… Er det noen som har et fint baby-prosjekt å anbefale, kanskje?

En ting vi må gjøre, er i hvert fall å sy opp gardiner. Men sånne kjedelige prosjekter blir fort utsatt litt 🙂

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *