Divergent

Categories H bok

Jeg startet leseåret 2020 med å lese om igjen en serie jeg husker at jeg likte godt for omtrent fem år siden. Det er litt herlig å forsvinne inn i en god fantasy/dystopi-serie noen dager. 

Divergent er den første boka i serien. Den er en flott bok å forsvinne inn i!

Insurgent klarer ikke å måle seg med storebroren. Men allikevel en grei etterfølger. Og det er moro å se hvor mye mer “mellom linjene” jeg får med meg denne gangen jeg leser.

Allegiant Jeg er bare helt i sjokk over hvor lite jeg husket fra denne boka! Alt ble jo som å lese en helt ny historie!

FOUR- a divergent collection er en del av historien sett fra Four’s perspektiv. Kjekk å lese parallelt med de andre 🙂

Bilderesultater for divergent all books"

BIldeKIlde

Jeg har vært treig med bloggingen i det siste , så nå bare legger jeg ut flere bokinnlegg noen dager fremover…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *