De usynlige

Categories H bok

“Tomorrow is always a better day to be an idiot.”

"De usynlige" av Stef Penney

 

Boktittel: De usynlige

 

Forfatter: Stef Penney

 

Innhold: Ray er en privatetterforsker som vanligvis tar saker om utroskap. Men når han godtar en sak om en savnet jente, roter han seg opp i litt av en sammensurium, og ender opp delvis lammet på sykehuset. Hva har skjedd? Og hvorfor kan han ikke huske hva som er virkelig?

 

Min mening: Fra første stund var det noe som fanget interessen min, og boka holdt på den hele veien gjennom. Man får et innblikk i en mystisk sigøynerkultur, og man kan ikke annet enn å bli glad i mange av de rare karakterene. Det er den første boka jeg har lest av Penney, men det kan godt bli flere i fremtiden 🙂

BildeKilde

Terningkast: 5. Minnet meg kanskje litt om Reisen Hjem, som jeg også likte godt.

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *