De usynlige

Categories H bok

“Ingrid angret på at hun ikke hadde begynt å gråte for lenge siden, nå som ingen så det, var det jo for sent.”

"De usynlige" av Roy Jacobsen

 

Boktittel: De usynlige

 

Forfatter: Roy Jacobsen

 

Innhold: Boka hander om en familie på en liten, norsk øy som strever med hverdagens mange sysler for å overleve. Den er også den første i en serie om Ingrid Barrøy, datteren i familien.

Min mening: Liten fremdrift, og man får litt lite innblikk i personenes følelser. Jeg savner en story… Men boka har fem av seks stjerner på bokelskere, så kanskje jeg bare har dårlig smak 😛 Jeg hørte forresten boka som lydbok.

BildeKilde

Terningkast: 2. Jeg anbefaler heller istvillingene, som er en magisk, spennende thriller/mysterie som også utspiller seg på en øy.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *