Nå har vi kommet til den trauste delen av høsten – sånn værmessig i hvert fall. I skrivende stund er det mørkt og vått ute. Og jeg merker at jeg endelig får litt tid til å se tilbake på noen av bildene jeg tok da været var så fint at jeg måtte være ute hele tida ;P

 

Jeg er veldig for å ta med ungene ut. Og det trenger jo ikke å være langt i det hele tatt! Denne lille turen var hele tiden i ti minutters gange fra huset vårt. Men vi koste oss med å se på ender, kaste ting i elva, og legge oss ned på bakken, bare fordi vi kan.

Vi nyter enda godt av å bo i en liten, beskjeden kommune uten coronasmitte. Og i september hadde vi internasjonal kveld ute for å overholde smittevernregler. Utrolig kjekt å treffe mange kjente i det flerkulturelle samfunnet 🙂 Men jeg er veldig spent på om vi får til en julesamling i desember, slik vi har pleid.

 

Jeg var også utrolig fornøyd da jeg klarte å lokke med meg Thomas på tur. Det er ikke så ofte vi går, alle i sammen. Både fordi en tur oftest er en mulighet for den andre voksne til å få gjort noe hjemme, og også fordi Thomas så fort blir vond i ryggen. Men her gikk vi altså til Blåfjell 🙂

Dette siste bildet er fra en herlig tur rundt Lindland. For når dagene er fylt av regn, er det deilig å tenke på dager med sol og fine naturopplevelser 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *