Broen

Categories H bok

“”Kanskje vi skulle dra tilbake til byen? Det kan være flere slanger.” Han så seg tilbake over skulderen. “Det er slanger overalt i denne verden, Abra. Vi skal være på vakt.””

 

"Broen" av Francine Rivers

Boktittel: Broen

 

Forfatter: Francine Rivers

 

Innhold: Abra blir født og forlatt under en bro. Resten av livet hennes ser ut til å være preget av å være uønsket, og Abra sliter med å finne sin plass i denne verden.

Min mening: Rivers er enestående på å skrive meningsfylte, moralske og “gode kristne” bøker. I tillegg er historien spennende og lett å følge, om kanskje litt langdryg.

BildeKilde

Terningkast: 4. Anbefaler også bøkene til Karen Kingsbury, hvis du liker denne 🙂

 

PS: Dette var bok nr. 80 jeg leste i år. Jeg ligger godt an i forhold til målet på 100 bøker, men jeg ligger noen bøker bak i “flest mulig-konkurransen” jeg har pågående med en kollega… Så det er bare å henge i!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *