Bro til tro

Categories H bok

“En inspirasjonsbok om å dele tro.”

"Bro til tro - en inspirasjonsbok om å dele tro" av Gina Gjerme

 

Boktittel: Bro til tro

 

Forfatter: Gina Gjerme og Siri Kalvatn

 

Innhold: Gina og Siri deler av sine erfaringer om å dele troen sin. De har mange gode eksempler, og også mange personlige historier fra ulike menneskers vandring mot tro. Dessuten en del forklaringer om hva evangelisering og kristen tro egentlig handler om.

 

Min mening: Jeg brukte ganske lang tid på å lese boka. Den var ikke tung, og den var interessant. Så jeg vet ikke helt hvorfor. Men kanskje den var litt ustrukturert for min smak. Men absolutt verdt å lese for alle kristne! Masse inspirasjon å hente her 🙂

BildeKilde

Terningkast: 4. Boka innfrir det den lover i undertittelen! Jeg er inspirert.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *