Bøker i august

Categories H bok

Her kommer anmeldelsene fra bøker lest i August. Det ble 5 bøker (3 lydbøker). Det må være den måneden i år jeg har lest minst, antagelig fordi nr.5 (pluss en bok som ikke ble ferdig i august) var så laaange og treige. Men nå har det løsnet litt igjen, så alt tyder på at det blir økning i september igjen 🙂

  1. Made for this – Jennie Allen. En bok med 40 kapitler som passer å leses et hver dag (men de henger litt sammen). Vanskelig å få tak på alt i lydbok-versjonen, men fint at den har en PDF man kan laste ned med notater/spørsmål. Karakter: 4. 
  2. Vuggesang – Leila Slimani. Et spedbarn er drept, og barnepiken ser skyldig ut. Men hvordan kunne den perfekte barnepike plutselig være en morder? Boka hadde noen interessante trekk, men jeg ble ikke helt “gira”, og den er sikkert glemt om et halvt år. Så helt ok. Karakter: 3
  3. Oh, crap! Potty training – Jamie Glowacki. En bok om bleieslutt og “den mest effektive måten å pottetrene på” i følge forfatteren. Karakter: 4. 
  4. The comeback – Louie Giglio. En bok om å reise seg etter et fall, uansett på hvilket område det er snakk om. Inspirerende. Karakter: 4
  5. Flight 189 – M.R. Hall. En laaang bok om et flykræsj som ble veldig langtekkelig. Ikke den verste historien jeg har lest, men jeg angret noen ganger på at jeg startet… Karakter: 3
    41965026. sx318 En crappy måned med lite og relativt dårlig lesning. Måtte september bli mye bedre!
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *