Blåtur del 2/2

Categories G Reise og ferie

 

Selv om miniferien vår i Grimstad bare varte i to netter, er det utrolig hvor godt det gjorde å komme seg vekk litegranne, og ha litt nye omgivelser. Og man får tid til mye på to dager når man bare vil!

Andre dagen gikk vi en litt lengre tur-runde. Vi var inni skogen, nede med sjøen og i industriområde: alt på en god times tur!

Vi traff mange artige skapninger…

Plukket imponerende mengder deilige blåbær…

Og koste oss skikkelig sammen som familie, på en måte vi sjelden har tid til hjemme. Da skal liksom alltid en av oss gjøre noe fornuftig… 🙂

 

Jeg dro med meg resten av gjengen på små avsikkere for å finne geocacher (fant 3 stk), og da oppdaget vi perler som dette utsiktspunktet 🙂

 

Det var ikke badetemperaturer, men jeg fikk solt meg litt på plenen mens Miriam sov…

Og på ettermiddagen tok vi oss enda en runde i Grimstad. Da fikk vi utforsket byen litt mer….

Grimstad er en nydelig, liten by!

Og det var kjekt å bare være turister litt..

 

Takk for denne gang, og jeg gleder meg allerede til neste tur med min lille familie som jeg er så glad i 🙂

PS: bildet ovenfor er bare av noen random turister som ikke visste at jeg tok bilde av dem. Men jeg synes de var litt søte 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *