Baker street bag

Categories A Hobby

Baker Street bag er et gratis mønster(link) fra Sew sweetness som jeg har hatt lyst til å prøve en stund. Og det er definitivt et mønster jeg kan tenke meg å bruke igjen. Siden jeg ikke hadde nok av det rosa stoffet, ble det bare lommer på den ene siden inni, men det er egentlig nok. 

 

Jeg liker veldig godt glidelåspanelet på denne veska. En endring jeg har gjort, er at jeg har lagt til den lille firkanten med et vinyltrykk av roser (som passet overaskende godt), og nitter i hjørnene. Følte at denne lille detaljen ble det lille ekstra.

 

Vesker består av utrolig mange flere småbiter enn man skulle tro, men denne var relativt enkel å få til,og kjekk å sy! Det blomstrete stoffet er et jeg har arvet fra bestemor. Har ganske mye igjen av det, så kanskje det kan bli kjole… 

Hva synes du?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *