I dag hadde jeg en liten påminnelse. Klokka var blitt to, og været var supert. Men jeg var sliten, og veldig usikker på om vi skulle campe foran TV’en, eller trosse minusgradene og gå ut en tur. Med dresser, ullklær, votter og styr.

Fornuften vant gjennom, og det var jeg SÅ glad for da jeg kom ut!

Nydelig lys, puddersnø, glitter overalt, akebakke, og bare smil og glede.

Disse bildene er i fra en annen dag, men det er ofte sånn; når man bare kommer seg ut så får man så mange fine opplevelser som man lett kunne ha gått glipp av.

 

Så jeg ville bare minne deg om det i dag: At hvis du tenker litt på å ta deg en tur ut; bare gjør det! Og senk forventningene om hvor langt og hvor lenge osv. Ofte kan en liten runde i nabolaget være nok; uavhengig av om du har barn eller ikke.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *