3 Turer ut

Categories E Natur og Turer

Denne første turen tok jeg, Anders og Miriam (+Ninja som alltid er med) i skogen ved Rekedal. Hadde med kakao og koste oss – selv om det ble en relativt kort tur. 

Miriam fant “sin M!”

Den andre turen i dette innlegget startet også i Rekedal, men endte opp på Drageland. En sti jeg gikk for første gang – og det er alltid gøy! Sammen med Caroline ble det en tur jeg ikke vil glemme 🙂 Rådyr fikk vi også sett!

Tur 3; Sammen med Linda langs den blå løypa i eventyrskogen. Endelig fant jeg ut hvor Jakobstien går (noe jeg har lurt på lenge). Veldig kjekt å gå litt nye veier på Haua – hvor jeg egentlig kjenner turene ganske godt. Men det er liksom alltid nye løyper å utforske! Det liker jeg 🙂 

Håper du fikk gått deg noen fine turer i påsken.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *