Hobbyprat om syskrekken

Categories A Hobby

Det med symaskin gav liksom ingen gladfølelse eller inspirasjon. Så det er så rart at det nå har vært min nr. 1 hobby i 6 år! Jeg tror nok at det som hindret meg i å ha lyst så lenge var, for det første noen negative erfaringer med symaskiner i skoletida, og for det andre at jeg ikke hadde peiling hvor man kunne begynne. Det virket bare så vanskelig og umulig… Men jammen kan man lære mye på internett! Og nå syr jeg mye av klærne mine selv, samt en del gaver. 

Her er den første kjolen jeg sydde til meg selv (i 2012). Den var full av feil, og så ikke ut på innsiden. Men jeg brukte den litt. Og den fikk i gang en voksende interesse! 

 

Og den siste kjolen jeg sydde til meg selv, i sommer. Nå har jeg begynt å tenke på julekjole for i år, men har ikke landet enda.

En toalettveske med sjal, sydd på bestilling. 

Noen julekurver jeg fylte med gaver, og gav bort i fjor. 

Det har blitt MYE babyklær! Såå kjekt å sy!

Også i år blir det sydd noen julegaver… Og forhåpentligvis også julekjolen – noe som har vært en tradisjon helt siden året jeg begynte å sy! 

I morgen kommer et innlegg med et av de nyeste syprosjektene jeg har holdt på med… 

Hva slags hobbyplaner har du fram til jul? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *