Litt fri får frem kreativiteten!

Categories A Hobby

Selv om fredagen pleier å være en grei, kort og trivelig dag på jobb, er det utrolig hvor befriende det allikevel føles å vite at man har helt fri. Jeg sov så lenge jeg klarte (til 8-tida), startet dagen med litt mobilspill og blogg-lesing før jeg leste ferdig resten av pensum på studiet (hurra!). Gikk en flott tur med hunden i finværet, sammen med Bente og Felix: Og sist, men ikke minst fikk jeg tid til en masse sying! 

Jeg sydde  barneklær av dette nydelige blå stoffet. (det blir litt rot når man er kreativ, da.. Det må man bare finne seg i 🙂 Ninja fant seg en rolig øy i alt kaoset, og holdt oppsyn med aktiviteten. 

I dag skal jeg sy noe julepynt! Grundigere oppdateringer kommer etterhvert 🙂 

Når det gjelder å få tid til “prosjekter” har jeg en anbefaling også der. For torsdag var en sånn dag da man egentlig vil kollapse på sofaen etter jobb, og bli der. Men torsdag hadde jeg avtalt bakedag med Andrea. Og da ble det bakedag med Andrea! Og det er utrolig hvor mye man kan få gjort, og hvor gøy man kan ha det, på en dag man ikke egentlig orket… Så dagens tips er å gjøre avtaler med venner om ting du har lyst å få gjort: pakke julegaver, bake noe, lage noe, ja, til og med rydding er jo mye gøyere sammen. Bare pass på at du hjelper henne litt tilbake også 😉 

Klem 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *