Ikke så mye plass til det kreative

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I det siste har dagene forsvunnet uten så mye kreative sysler som jeg pleier å ha på gang. Jeg bruker liksom det meste av krefter til jobb og studier, og så er det ikke så mye energi og tid igjen til sying og sånt etterpå. Ikke til venner heller, for den saks skyld. 
Men litt gjør jeg nå allikevel; jeg holder på med et strikketøy som snegler seg større og større for hver dag – selv om det går ulidelig sent. Mangler enda bunnen og ermene. 

BpR_Zm2AD1F

Oppskriften jeg bruker er gratis, og ligger på nettet HER. Jeg ar endret litt på skjemaet, da, slik at mønsteret ble mer personlig. Garnet er en alpakka/ull-blanding som jeg kjøpte på posesalg 🙂 

Forøvrig startet jeg dagen i dag med å spy. Så det kan jo nesten bare bli bedre, det 🙂 

Ha en fin dag!
 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *