En helt ny (sopp)verden!

Categories S Mat

Ikke at jeg hater den. Men den ekle konsistensen har alltid ført til at jeg plukket den omhyggelig av pizzaen, og gav restene til hunden. Men nå i år, bestemte jeg meg for å gi sopp en ny sjanse. For det første har jeg jo aldri smakt noe særlig forskjellig sopp. Det var stort sett den varianten på frossenpizza, eller den fra hermetikkbokser. Dessuten synes jeg jo det er kjempegøy å plukke sopp! 

Og dermed var prosjekt begynne-å-like-sopp i gang. Jeg fant en gjeng med traktkantareller på tur med hunden, og googlet meg frem til hva jeg kunne lage. Den mest fristende oppskriften jeg fant, var Kantarell-toast (Oppskrift HER

Da jeg så på den, må jeg innrømme at jeg ikke helt hadde trua. Men det luktet i hvert fall godt… Og jammen meg så likte jeg det! Så nå må bare soppen passe seg! Nå er jeg virkelig på leting 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “En helt ny (sopp)verden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *