Sykveld med Andrea

Categories A Hobby

Så da Andrea spurte om vi ikke kunne sy en dag, var jeg ikke vanskelig å overtale! Resultatet ble en topp til hver av oss! Andre sydde en flott singlett av et restestoff hun kjøpte til under 40kr. 

Jeg brukte et stoff jeg kjøpte hos en skredder i Thailand; en blanding av bomull og silke, til å sy denne toppen med strikk i halsen. Ble nok ikke helt fornøyd. Men sånn går det av og til når jeg ikke bruker mønster, men bare prøver meg fram. Den er i korteste laget, men kan i hvert fall brukes. Og jeg lærer stadig noe nytt av å prøve! 

6 kommentarer

6 thoughts on “Sykveld med Andrea

  1. Åh! det så koselig ut! Jeg prøvde meg på å sy for litt siden og ga fort opp når jeg ikke hadde noen rundt meg som kunne lære meg det, haha! Men nå bor jeg i samme by som min bestevenninne, som også syr, så nå ble jeg inspirert til å ha en slik kveld med henne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *