Endelig helg – og mange grunner til å glede seg

Categories B opplevelser og hverdagsliv

For det første er det ikke noe jeg stresser med (slik som f.eks sist helg da jeg skulle tale på ungdomsmøte). For det andre fikk jeg gjort mye bra i går: kom i gang med ukens pensumlesing (som er dobbelt så stort og tungt som forrige uke). Selv om jeg ikke forstod alt, var jeg veldig fornøyd med å bli ferdig med å lese gjennom alt jeg hadde satt meg som mål (noe som virket umulig på et tidspunkt). For det tredje gleder jeg meg til denne helgen fordi jeg i dag og i morgen skal på agility-kurs med Ninja. Føler jeg har skrevet det mange ganger. Men jeg tror det kommer til å bli veldig moro å gjøre noe helt nytt. 

 Sommerblomstene står enda fint (mellom regnbygene) i hagen…

En fjerde ting som gjør at jeg er fornøyd (selv om det også skremmer meg), er at vi har kjøpt oss ny bil. Det er den dyreste bilen vi har eid, men jeg håper det også vil bli en bil vi kan ha lenge, og føle oss trygge i. I motsetning til de to foregående som bare plutselig dauet… 

 

Hva har du å glede deg over denne helga? 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *