Sykveld med Hanna

Categories A Hobby

Hanna sin kreasjon var å ferdigstille denne søte, deilige, rosa fløyelsbuksa! Deilig og myk 🙂 

Og jeg fikk låne Hanna til modell for mitt prosjekt også: En bomberjakke med lommer i prisessesømmene, hette med tråder og mange dillete små detaljer. Jeg har gledet meg til å sy denne lenge, og ble veldig fornøyd med resultatet! Men et stort skår i gleden: Nå som jeg har gått med den et par ganger, har stoffet begynt å nuppe seg. Det tyder på dårlig kvalitet, noe som er utrolig kjedelig… Men jeg er i hvert fall veldig fornøyd med at jeg fikk det til uten hjelp. 

Har sydd jakken en gang før, men da fikk jeg hjelp til lommene, og droppet hetta. Den jakken kan du se HER

2 kommentarer

2 thoughts on “Sykveld med Hanna

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *