The Teacher

Categories H bok

Boktittel: The Teacher"The Teacher - A shocking and compelling new crime thriller - NOT for the faint-hearted!" av Katerina Diamond

 

Forfatter: Katerina diamond

 

Innhold: En lærer blir funnet hengt i skolens aula. Ingen tviler på at det var selvmord, selv om de undret seg. Men så begynner drapene å bli mer og mer brutale. Hva er fellesnevneren her? 

 

Min mening: Jeg måtte flere ganger spørre meg selv om jeg virkelig orket å høre de ekle detaljene i denne boka, men endte opp med å fullføre. Det ble nok litt for heavy for meg, men samtidig kan jeg ikke nekte for at den var spennende, godt skrevet, og med en “passe innviklet” handling. Jeg synes også karakterene er verdt å bli kjent med. Boka får frem at monstre er overalt rundt oss: kanskje til og med i deg selv? 

 

Terningkast: 4. Jeg anbefaler boka til deg som takler groteske saker. 

Jeg anbefaler også The girl on the train. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *