Hvem er du på snapchat?

Categories O interessa

Noen er vanvittig forutsigbare på snapchat – og jeg vet på forhånd at jeg antagelig får en snap av lille Fido – eller utsikten fra en fjelltopp. Her er de ulike typene jeg kjenner – og får jevnlige oppdateringer fra:

Den som alltid sender snap fra tur. Fjell, trær, vann, utsikt. For å være kreativ, går det an å sende et toppløsbilde bakifra (det var veldig inn i 2017)

Den som alltid sender snap av kjæledyret sitt. Katt som ligger. Katt som maler. Katt som leker. Katt som slikker seg selv. Katt som sover søtt. Generelt sett: mye katt.

Den som alltid snapper på jobb. Det er ikke alle jobber som er like. Og jeg er egentlig glad at jeg ikke har en så kjedelig jobb at jeg har tid til å bruke masse av den på snapchat. Men hver sine interesser. 

Den som alltid snapper i bilen. Heldigvis er dette fra passasjersiden. Det er alltid musikk på, og god stemning i bilen. Litt selfies, mye filming av veien, og litt stemningsrapporter fra baksetet. 

Den som alltid snapper full. Disse snappene kjennetegnes av latter, dårlig filming, og MYE gjentagelse. 

Den som alltid snapper seg selv synge. Karaokestemning på høyt nivå!

Den som alltid snapper maten sin. Det frister: JA! Er du fornøyd nå? 

Og hvis du er en av disse, og føler deg ganske så støtt nå, beklager jeg på det sterkeste. Og jeg er sikker på at jeg har en eller annen merkelig uvane på snap, jeg også. Men jeg vil også si at jeg setter pris på dere, alle sammen! Og det fine med snapchat, er jo at man bare kan hoppe over, og kun se de snappene man ønsker selv 🙂 

Kjenner du kanskje noen andre “typer”? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *